let působení na CZ & SK trhu
let působení na CZ & SK trhu
let zkušeností našich konzultantů
úspěšných projektů v CEE regionu
Our mission: To give people and organizations a future. Kienbaum is here for you worldwide – in 13 countries on 4 continents.
Kienbaum has been operating in the Czech Republic since 1996. During that time, we have built a strong market position and become a key market player in the field of Executive Search, Management Consulting and Compensation and Benefits.
We specialize primarily in managerial and strategic positions in Automotive, Manufacturing&Engineering, Logistics and Retail.
Leading by #WePowerement
#Turningpotentialtoprogress
• Péče o stávající klienty a akvizice nových zákazníků v regionu západní Evropy
• Propagace portfolia produktů, které skupina nabízí
• Tvorba nabídek, jednání se zákazníky po obchodní i technické stránce
• Zodpovědnost za objednávkový systém a dodání produktu/stroje klientovi
• Reporting obchodnímu řediteli
Vedení a hodnocení týmu - stanovení cílů pro jednotlivá oddělení a jejich motivace
Plánování montáže a dodržování předem stanovených cílů
Dodržování a optimalizování rychlosti montáže strojů
Řízení výroby se zaměřením na snižování nákladů, neustálé zlepšování, včasnost a kvalitu
Zodpovědnost za tvorbou výrobních plánů, kontrola budgetu a sledování využití výrobní kapacity
Definování potřebné výrobní technologie (procesy, stroje, nástroje atd.)
Stanovení požadavků na výrobní zdroje (materiál, technické zařízení, pracovníky atd.)
Optimalizace výrobních nákladů a zvyšování produktivity
Reporting na generálního ředitele
• Řízení systému kvality ve výrobním závodě
• Analýza problémů s kvalitou, vyšetřování hlavních příčin a implementaci nápravných a preventivních opatření
• Neustálé zlepšování interních procesů pro zvýšení kvality produktů a provozní efektivity
• Optimalizace kvalitativních procesů vedoucí ke snížení zmetkovosti
• Vyhodnocování a sestavování kvalitativních výsledků
• Podpora iniciativ vedoucích k zlepšování kvality
• Spolupráce s dodavateli v oblasti kvality
• Komunikace se zákazníky a řešení reklamací
• Provádění interních auditů ISO 9001 a zajišťovat dodržování norem kvality
• Příprava a účast na externích auditech
• Vedení dokumentace a záznamů
• Školení zaměstnanců v oblasti procesů a standardů kvality
• Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti
• Reporting řediteli společnosti