let působení na CZ & SK trhu
let působení na CZ & SK trhu
let zkušeností našich konzultantů
úspěšných projektů v CEE regionu
Our mission: To give people and organizations a future. Kienbaum is here for you worldwide – in 13 countries on 4 continents.
Kienbaum has been operating in the Czech Republic since 1996. During that time, we have built a strong market position and become a key market player in the field of Executive Search, Management Consulting and Compensation and Benefits.
We specialize primarily in managerial and strategic positions in Automotive, Manufacturing&Engineering, Logistics and Retail.
Leading by #WePowerement
#Turningpotentialtoprogress
Zodpovědnost za svěřené projekty v oblasti objektového businessu
Aktivní spolupráce při posuzování technických parametrů
Akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky
Podílení se na řízení a koordinaci obchodních aktivit ve svěřeném regionu
Zodpovědnost za dosažení stanovených prodejních cílů
Sledování a analýza prodejních statistik
· Plánování a řízení projektů v oblasti průmyslové automatizace od prvotní fáze po podpisu smlouvy po předání zákazníkovi
· Průběžná identifikace rizik a návrh opatření
· Sledování projektových harmonogramů
· Identifikace technologických omezení a návrh vhodných opatření
· Řízení a koordinace práce mezi týmy, včetně inženýrů, techniků a dalších odborníků, naplňování vizí společnosti
· Komunikace se zákazníky a porozumění jejich požadavkům a očekáváním
· Účast na pravidelnách schůzkách se zákazníkem (zahájení projektu, 3D, KDP, předpřejímka, přejímka)
· Účast a řízení všech schůzek FMEA
· Zodpovědnost za plnění finančních cílů projektu
• Zodpovědnost za marketingovou podporu společnosti v ČR a SR
• Příprava marketingového plánu dle firemní strategie
• Mediální plán, mediální komunikace, tiskové zprávy, kontakt s novináři
• Definice marketingového plánu z hlediska obchodních kanálů, objemů, obratů a souvisejí-cích rozpočtů
• Zodpovědnost za dodržení marketingového rozpočtu a za efektivnost výdajů
• Koordinace a organizace externí a interní komunikace, práce s novými médii
• Organizace eventů a dalších marketingových aktivit
• Aktualizace informací na webu společnosti, v sociálních médiích a časopisech
• Sledování konkurence, identifikace potenciálních zákazníků, trendů a příležitostí k rozvoji
• Analýza tržního podílu, segmentace trhu a hodnocení postavení konkurence
• Spolupráce s externími dodavateli
• Koordinaci a organizaci reklamních aktivit
• Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
• Úzká spolupráce s centrálou v zahraničí