let působení na CZ & SK trhu
let působení na CZ & SK trhu
let zkušeností našich konzultantů
úspěšných projektů v CEE regionu
Our mission: To give people and organizations a future. Kienbaum is here for you worldwide – in 13 countries on 4 continents.
Kienbaum has been operating in the Czech Republic since 1996. During that time, we have built a strong market position and become a key market player in the field of Executive Search, Management Consulting and Compensation and Benefits.
We specialize primarily in managerial and strategic positions in Automotive, Manufacturing&Engineering, Logistics and Retail.
Leading by #WePowerement
#Turningpotentialtoprogress
Jedná se o příležitost zaujmout klíčovou pozici v jedné z předních společností daného segmentu a dává možnost podílet se na dalším rozvoji svěřeného oddělení, a tím i celé společnosti.
Cílem je posunout oddělení údržby na vyšší úroveň a posílit tak pozici údržby v organizaci. Její představitel bude jedním z členů úzkého vedení společnosti.
· Strategické plánování údržby celého závodu
· Operativní řízení údržby celeho závodu metodou TPM
· Vedení a motivace týmu údržby – cca 20 lidí
· Plánování, řízení a kontrola údržby strojů za účelem dosažení plynulého provozu
· Zajištění technických požadavků výroby a navazujících procesů
· Údržba strojového parku
· Kontrola a nastavení smluv s dodavateli a servisních smluv
· Komunikace a vyjednávání s dodavateli, nákup náhradních dílů a evidence skladu
· Správa rozpočtu oddělení
· Reporting řediteli závodu
• Vývoj elektronických obvodů výrobků a jejich částí dle zadaných požadavků a specifikací
• Navrhování desek plošných spojů vyvíjených výrobků a pomocných elektronických subsystémů
• Analýza případných funkčních nedostatků výrobků a návrhy řešení pro jejich odstranění
• Zkušební měření na vyvíjených, popř. sériově vyráběných výrobcích
• Aktivní účast na vypracování zadání projektů (marketingové, designové a jiné specifikace)
• Vypracování výrobních postupů v případě zavádění nově vyvinutých výrobků do výroby, příprava podkladů pro vytvoření dokumentace nově vyvinutých výrobků (návody k použití, katalogové listy apod.) včetně spolupráce se subdodavateli elektronických systémů
• Pravidelná archivace výsledků práce
• Monitoring technických řešení konkurence
Zodpovědnost za svěřené projekty v oblasti objektového businessu
Aktivní spolupráce při posuzování technických parametrů
Akvizice nových zákazníků, péče o stávající zákazníky
Podílení se na řízení a koordinaci obchodních aktivit ve svěřeném regionu
Zodpovědnost za dosažení stanovených prodejních cílů
Sledování a analýza prodejních statistik